The Most Unlike guys around malaysia
By: Onepolar Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Sunday, 27-Jan-2008 16:37 Email | Share | | Bookmark
My Uncle Wedding

Our Family..
Kasut pun ada orang pakaikan
Sempat Call 'orang rumah'
View all 9 photos...
Zainal bin Abdullah aka my lovely uncle (Paksu)
getting married at last.. I dont know how to say, but seriously i'm feel a little
bit upset because i getting lost my buddie/my best friends..
anyway.. congrats my uncle...
two Thumb Up for u....


Friday, 3-Aug-2007 16:30 Email | Share | | Bookmark
Wedding Irwan

Pelamin yg kunin
meje dan gelas kace
kak ina n hubby
View all 11 photos...
Huhuhu on 14 July 2007 Irwan dah kawen..
antara pic yg sempat aku upload ada kat bwh ni...









Saturday, 21-Apr-2007 14:28 Email | Share | | Bookmark
Kursus lagi

ayong n wanie...
mek ta and sally
frens beb
View all 6 photos...
huhuhu.. makin lama makin banyak kursus nak aku tempuh sepanjang dalam TUDM nie..
nie aku bagi gambor aku kursus kat TUDM kinrara...
banyak nak upload tapi xsempat.. ekekekkekek...


Saturday, 7-Apr-2007 15:54 Email | Share | | Bookmark
bawah jambatan Penang

laut yg biru
Pagi yg indah
Sayup mata memandang
View all 5 photos...
disebabkan boring yg melampau.. maka aku pun melepak bawah jambatan Penang..
dengan bayaran RM 12.00 sekepala.. maka dengan gagah aku lepak bawah tu sambil main-main tangkap Tapak Sleman.. ekekekekeek


Saturday, 24-Mar-2007 15:56 Email | Share | | Bookmark
Selamat jalan Perwira Samudera

Final Check
KLD Tunas Samudera
 
View all 14 photos...
Ada la beberapa minggu lepas.. Hanif berlayar menaiki KLD Tunas Samudera..

The Great KLD Tunas Samudera
Lokasi direct ke Poland.. bila aku tengok kapal tu terbayang seribu satu persoalan
selamat ke perwira² negara nie berlayar?
kat palehotak dah mula terbayang penangan OMBAK LIAR dalam
Discovery Channel® tempoh hari..
apa² hal aku doakan korang semua selamat pergi dan pulang..
kalau dah sampai kat Macca jgn lupa kerjekan Ibadah Umrah skali k?
Semoga Berjaya Perwira Samudera Negara!!



Selamat Jalan Semua~


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net